Friday, December 25, 2009

dari tangan admin

salam alaikum kpd smua pelawat blog, jgn terkejut, ini sememangnya adalah blog kumpulan nasyid ADVICE. mgkin timbul difikiran semua, "knapa blog ni cam bdak2 pnya? xmcm blog rasmi jer"..mgkin ada jgk yg kata, "xpro la sapa yg wat blog nih, xseswai ngan title..kata blog kump nasyid tp cmni lak"..

untuk menjawab persoalan anda, suka untuk saya jelaskan bahawa ini sememangnya plan kami untuk menarik lebih ramai peminat disamping berdakwah kepada mereka.

setelah diteliti, admin mendapati terdapat ramai remaja yang sering berkata, "alah, org warak, dia kawan ngan org warak je, xkawan ngan kita nih".. ada juga yang berkata , "tu semua geng2 nasyid la tuh, bsongkok bkopiah semua, kita xsama taraf dgn diorang''. x kurang juga yang kata, "boring r nasyid skrg nih, sama je semua"..

so, kami telah mmbuat satu perubahan dimana kami ingin menampilkan blog yang sempoi dan bersahaja selaras dgn tema ADVICE..

harapan kami agar semua yang melawat blog advice berpuas hati, dan mengambil input yang berguna di blog ini. akhir kata, jangan tentukan sebiji buku itu dengan sekadar melihat kulitnya...


wassalam

p.s: kepada sesiapa yang mmpunyai komen @ saranan, komen sahaja di post ini.

4 comments:

  1. good thinking about the blogg..
    hurmmm..
    i just wanna say that..
    i like the way u guys tarik perhatian remaje2 zaman skang..
    saye tau yg saye ni salah satu dari remaje zaman yg agak spoiled..
    but ur blog really intrest me..
    keep up the good work..;)
    ill support u guys from here..:D

    ReplyDelete
  2. thanks effa..
    islam itu meluas..
    n cara berdakwah juga berbagai..
    tq sudi sokong advice.

    =)

    ReplyDelete